Subscribe Here

This blog does not store any files on its server.We only index and link to content provided by other sites.If you are the copyright holder of any image/video you find on this site, and would like it removed, please comment on the related post and i will remove it promptly.Contact admin at pakcoh@gmail.com

25 February, 2011

Khurafat (2011) PPVRip AVI,MKV & RMVB Mediafire

views on this entry. Please support US!


Khurafat (2011) PPVRip AVI,MKV & RMVB Mediafire

Sinopsis
Khurafat mengisahkan perjanjian terlarang dan salah satu bentuk penyelewengan dalam aqidah Islam diantara manusia dan syaitan, sesuatu yang amat ditegah dalam agama suci kita. Tapi manusia tanpa mengira akibat .. membelakangkan Allah, disokong dengan nafsu dendam serakah akhirnya hanyut dengan bisikan syaitan. Kisah bermula dengan Johan, seorang pemuda yang bekerja sebagai Pembantu Hospital. Sudah berkahwin dan mempunyai seorang isteri bernama Aishah. Pasangan ini diawal perkahwinan hidup aman dan bahagia namun tanpa disangka trauma melanda dipertangahan jalan. Mereka sering diganggu oleh lembaga aneh. Bermacam-macam usaha telah dilakukan namun gangguan itu tetap berterusan. Ini amat menakutkan mereka lebih-lebih lagi Johan. Kehadiran seorang perempuan tua misteri.

Genre
Horror

Info
http://www.imdb.com/title/tt1801064/

Trailer




Screenshot
AVI
RMVB
MKV

Download

MEDIAFIRE

AVI (585MB)
part 1- http://adf.ly/aFiJ
part 2- http://adf.ly/aFic
part 3- http://adf.ly/aFiu

RMVB (245MB)
part 1- http://adf.ly/aFlJ
part 2- http://adf.ly/aFlY

MKV (187MB)
part 1- http://adf.ly/aHMr
part 2- http://adf.ly/aHNA

Jap..jap..

1.Pilih jer nak donlod yang mana,samada AVI ataupun RMVB.Kalo kualiti terbaik,baik amik AVI tapi kalo nak jimat bandwidth baik donlod RMVB.

2.Muaturun kesemua part yang ada.I mean kalo korang pilih AVI.Pastikan donlod kesemua 3 part yang ada.Siap donlod semua,tempatkan dalam 1 folder.Pastu join guna HJsplit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...